четвер, 16 квітня 2015 р.

Збудімо в душі дитини людину, що дрімає в ній


У розвитку кожна людина проходить ряд етапів, найважливішим із якого є соціалізація, відповідальна за становлення людини, як особистості.  
  Діяльність педагога  спрямована на вирішення мотивів і цілей. Ми ставимо за мету створення умов розкриття індивідуальності кожного члена нашого суспільства та допомагаємо реалізації розвитку особистості. 
Беручи за основу  роботи М. Монтессорі, я, як вчитель-асистент, намагаюсь виховувати швидше дух, ніж механічну майстерність. Позитивна емоційна насиченість всіх компонентів навчання,  подолання психологічного бар'єру, зокрема бар'єру страху перед можливістю зробити помилку, і навіть подолання внутрішньої, зовнішньої скутості і сорому, створення сильної негайної мотивації навчання, здійснюваного у вигляді неформального спілкування, мотивації спілкування наближеного до реального – ось основні напрямки,  за якими ми працюємо. Діти з особливими освітніми потребами  переживають розкутість, розвивають впевненість у собі, ініціативність, що супроводжує їх успіхи у пізнанні світу. Разом робимо  кроки з пізнаного в непізнане, із зробленого — у ще не зроблене.
Школа, клас, учитель для такої категорії дітей стають ще більш рідними. Щоденна соціальна взаємодія в різноманітних умовах зближує учнів, виробляє прихильність один до одного, відчуття захищеності. У нашій школі створено ефективне  інтеграційне середовище, панує доброзичлива невимушена атмосфера, визнання унікальності  кожного учасника  навчально-виховного процесу,створена можливість інноваційного простору у навчальній діяльності. 

                                                                   Вчитель-асистент класу М. Монтессорі         
                                                                   Оксана Сущенко

Немає коментарів:

Дописати коментар