

Увага зосереджується на соціалізації дітей цієї категорії та якості навчання, де її ключовим компонентом є — гнучкість врахування особистісних характеристик, що визначають темп навчання кожної дитини, адже у більшості випадків дітям просто необхідне доступне викладання.

Саме поняття
«затримка» говорить про те, що дитина довше залишається на ранніх етапах свого
розвитку. У віці 6—8 років вона ще «дошкільник». Саме тому в школі з цими дітьми спершу
застосовую елементи гри, поступово привчаючи дітей свідомо вчитися. Основна
увага у роботі з такими дітьми зосереджується на розширенні, зміцненні й
систематизації безпосереднього чуттєвого пізнання предметів і явищ
навколишнього світу. Для забезпечення ефективності корекційно-педагогічної
роботи здійснюю індивідуальний підхід з урахуванням реального рівня розвитку
дитини.

З 2015
адміністрацією школи створено маленький освітній рай – СЕНСОРНУ КІМНАТУ, де все
вабить, ненав'язливо змушує
забути страхи, заспокоює. Спеціальне устаткування, встановлене в сенсорній
кімнаті, впливає на всі органи чуття дитини.
Під час проведення
релаксаційно-розвивальних вправ перед собою ставлю цілі та завдання занять у сенсорній кімнаті:
٭навчити способам
емоційної саморегуляції та розслаблення м’язів;
٭в доступній формі
зняти стресову реакцію;
٭укріпити установку
на турботливе ставлення до свого тіла.
Використовую такі технології навчання:
*обговорення і дискусії;
*практичні вправи;
*цікаві завдання.
В процесі роботи я отримала наступні
результати:
1. Деякі показники негативної психічної
напруженості в спеціально організованому предметно-практичної середовищі сенсорної
кімнати як мінімум частково компенсуються.
2. Діти отримують позитивні емоції через
занурення в середовище сенсорної кімнати, у них розвивається інтерес до
пропонованої діяльності, до взаємодії.
3. Оволодіння прийомами релаксації сприяє
стабілізації негативної психічної напруженості.
Таким чином, можна
зробити висновки, що заняття в сенсорній кімнаті достовірно поліпшують
психічний стан дітей, позитивно впливає на емоційну сферу, на розвиток комунікативних
якостей, на формування пізнавальної активності. Крім того, заняття в сенсорній
кімнаті, як «швидка допомога» у складній або стресової ситуації, дуже актуальна
і значно підвищує ефективність проведеної роботи. Адже «Діти повинні жити у
світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості», як говорив В.О.
Сухомлинський!
Сущенко О. С.,
асистент вчителя
СЗШ №60 м.Львова
Немає коментарів:
Дописати коментар