У розвитку кожна людина проходить ряд етапів, найважливішим із якого є соціалізація, відповідальна за становлення людини,
як особистості.
Діяльність
педагога спрямована на вирішення мотивів
і цілей. Ми ставимо за мету створення умов розкриття індивідуальності кожного
члена нашого суспільства та допомагаємо реалізації розвитку особистості.
Беручи
за основу роботи М. Монтессорі, я, як
вчитель-асистент, намагаюсь виховувати швидше дух, ніж механічну майстерність. Позитивна емоційна
насиченість всіх компонентів навчання, подолання психологічного бар'єру, зокрема бар'єру страху перед можливістю
зробити помилку, і навіть подолання внутрішньої, зовнішньої скутості і сорому,
створення сильної негайної мотивації навчання, здійснюваного у вигляді
неформального спілкування, мотивації спілкування наближеного до реального – ось
основні напрямки, за якими ми працюємо. Діти
з особливими освітніми потребами переживають
розкутість, розвивають впевненість у собі, ініціативність, що супроводжує їх
успіхи у пізнанні світу. Разом робимо кроки з пізнаного в
непізнане, із зробленого — у ще не зроблене.
Школа,
клас, учитель для такої категорії дітей стають ще більш рідними. Щоденна
соціальна взаємодія в різноманітних умовах зближує учнів, виробляє прихильність
один до одного, відчуття захищеності. У нашій школі створено ефективне інтеграційне середовище, панує доброзичлива
невимушена атмосфера, визнання унікальності
кожного учасника
навчально-виховного процесу,створена можливість інноваційного простору у
навчальній діяльності.
Вчитель-асистент класу М. Монтессорі
Оксана Сущенко
Немає коментарів:
Дописати коментар